Websterjevih TOP 5 nasvetov za SEO – optimizacija spletne strani: Kako optimizirati blog za SEO
Danes je tipičen sobotni večer ob filmu in želiš se odločiti, kaj bo za nedeljsko kosilo. Hitro na google in že iščeš ˝nedeljska kosila˝. V iskalniku se takoj prikaže nekaj odličnih receptov. Klikneš takoj prvega. Zakaj? Kako optimizirati blog za SEO optimizacijo spletne strani?
Ko se spletna stran odpre, hitro zagledaš fotografijo že na videz zelo okusne jedi. Navadno sledi večinski del teksta in šele daleč spodaj dejanski recept za iskano jed. Ste se že vprašali zakaj je temu tako? Mi smo se in našli tudi odgovor.
Gre za to, da blogerji pred recepti pišejo veliko besedila, saj jim pomaga pri SEO – optimizacija spletnih strani za iskalnike. V sprednjem delu teksta navadno napišejo vsebinsko in s ključnimi besedami bogato besedilo, ki pove iskalnikom kot je Google, da se tu nahajajo najboljše informacije o nedeljskih kosilih.
SEO Optimizacija spletnih strani in dobro obiskani spletni blog
Blog je eno najboljših orodij za optimizacijo spletne strani. Ko se odločimo katere ključne besede bomo v PR prispevku ali članku uporabili, smo pripravljeni na pisanje.
Vključitev ključnih besed v blog prispevek, pomaga, da se ta znajde visoko med zadetki iskanja na spletnih iskalnikih. Zadetki iskanja na spletnih iskalnikih ali angleško Search engine results page (SERP), je seznam strani, ki se prikaže, ko kaj poguglamo. Višje kot se prispevek prikaže, več obiska bo imela spletna stran.
˝Ko nekdo tvoje podjetje priporoči za določeno storitev, te druga oseba takoj preveri na Googlu. Če se tvoje podjetje ne prikaže na prvem mestu, ali je konkurenca pred teboj, bi se potencialna stranka lahko vprašala, ali si sploh pravi naslov za izvedbo tega projekta.˝
Blog je treba vzeti kot priložnost, kjer lahko prikažete, da o neki temi veliko veste. S kakovostno in koristno vsebino googlu pokažete, da ste pravi naslov za iskane informacije.
Od dolgočasnega članka do prave blog uspešnice – 5 nasvetov kako optimizirati blog za SEO
Pisanje dobrega bloga je vedno polno izzivov in vzame kar nekaj časa. Za dober blog ni dovolj, da nekje najdete na spletu najdete tekst in ga malo prilagodite. Predlagamo, da si pri pisanju bloga vzamete čas za raziskavo teme in zbiranje informacij.
Ko imate zadostno količino pravih informacij, pričnite s pisanjem vsebine. Vsebina naj bo bogata z informacijami o ključnih besedah, usmerjena v ciljno publiko in prirejena Googlovim potrebam.
Dajte ljudem, kar želijo (Vrhunske informacije)
Ljudje navadno ne bodo prebrali članka, v katerem je vključenih toliko ključnih besed, da je videti kot bi ga pisali vesoljci.
Namesto tega izberite temo, in odgovorite na ključna vprašanja vaših strank. Blog bi moral imeti ravno prav kakovostnih informacij, da odgovori na iskalne poizvedbe in jih skupaj ni nikjer drugje mogoče najti.
Priporočamo, da se pri pisanju prispevkov približate Googlovi EAT strategiji. Tako iskalniku sporočimo, da imamo odgovore na določena vprašanja in se lahko naša vsebina znajde visoko med zadetki iskanja.
Kaj je EAT in zakaj je pri optimizaciji spletnih strani pomemben?
E (Expertise) – Znanje pove koliko znanja imamo o določeni temi
Dokažite bralcem, da veste kaj počnete s prispevki kako ste pomagali obstoječim strankam, ali z ˝Kako nekaj storiti˝ usmeritvami rešite njihov težave. Postrezite z unikatnimi informacijami.
A (Authoritative) – Avtoriteta pove ali nas drugi jemljejo kot zanesljiv vir informacij.
Pri pisanju bloga podprite svoje informacije z hiperpovezavami do zanesljivih spletnih strani. Te strani so lahko preverjeni strokovnjaki, informativne spletne strani, študije primerov. V besedilo je smiselno vključiti tudi kakšno povratno povezavo med vašimi blog prispevki, saj pomagajo za pridobitev še več informacij o poveznih temah.
T (Trustworthiness) – Zaupanje pove ali so ljudje zadovoljni z vašimi produkti ali storitvami
Vaše pozitivne ocene, komentarji in povratne povezave na vaš blog, Googlu povejo ali je vse kar piše na spletni strani res in ali vam stranke zaupajo. Informacije morajo biti legitimne, pregledne in pravilne.
V blog dodajte optimizirane fotografije
Menimo, da bi vsak blog moral vsebovati tudi fotografije, saj s tem lažje pritegnemo bralca, da na strani ostane in članek tudi prebere. Blogi z 3-5 fotografijami, dobijo več organskih obiskov spletne strani.
Pri dodajanju fotografij v blog je treba biti pozoren, da so fotografije v pravem formatu, velikosti in ˝teži˝. Za fotografije priporočamo uporabo JPG formata, za ilustracije pa PNG ali SVG. Velikost fotografije mora biti primerna (ne več kot 200 KB), saj večje fotografije za odpiranje rabijo več časa.
Pri dodajanju fotografij v blog bodite pozorni na to, da v ime vključite tudi ključne besede in fotografiji dodate ALT tekst (10-15 znakov, ki povedo kaj je na fotografiji).
Bodite najpametnejša oseba v sobi
Ko se govori o določeni temi, si vsak bloger želi postati številka 1. Da smo PROji v neki temi Googlu lahko predstavimo z Google snippets. Ti se pokažejo med zadetki iskanja kot točni odgovori na postavljena vprašanja.
Na primer, če nekdo pogoogla ˝Ali fat burnerji res delujejo?˝ bo med vrhnjimi zadetki odstavek, z odgovorom in povezavo do spletne strani, kjer je odgovor opisan bolj podrobno.
Za izboljšanje SEO pri pisanju bloga napišite odstavek, z 40-50 besedami, ki bi lahko odgovoril na vprašanje iskalca. Npr. Ali fat burnerji res delujejo? Fat burnerji v kombinaciji z gibanjem in pravilno prehrano lahko uporabniku dajo vrhunske rezultate,…
Work smart, not hard. Obnavljajte vsebino.
Časi se spreminjajo, tako tudi tehnologija, uporaba le te in podobno dalje. Pri pisanju je treba biti v koraku s časom, saj vsebina izpred 10 let, danes bralcu ni več tako zanimiva. Če je neka vsebina irelevantna za današnji čas jo je z bloga treba odstraniti.
Blogi imajo med 6 in 20 mesecem, največjo vrednost, nato ta upada in sčasoma ti blogi postanejo stare novice, ki jih več nihče ne bere.
Bloge, ki niso popolnoma odpisani, vedno lahko prenovite, jim dodate nove ključne besede in jih ponovno objavite. Tako boste bolj preprosto v koraku s časom in ne bo treba pisati od začetka .Prenovljeni blogi praviloma tudi hitreje pridobivajo na ogledih, kot popolnoma nova vsebina.
Ne pozabite na BERTa
Kaj je BERT? BERT (angleško Bidirectional Encoder Representations from Transformers) je en od Googlovih algoritmov, ki v prvi vrsti delujejo za boljše razumevanje jezika in daljših iskalni izrazov ter bolj natančne rezultate glede na tematiko.
BERT s pomočjo umetne inteligence Googlu pomaga pri razumevanju celotnih povedi in ne le točnih ključnih besed. S pomočjo samostojnega učenja, bo bolje razumel kontekst besed glede na okoliščine in ne več le točne ključne besede.
Pri pisanju bloga upoštevajte kakovost vsebine. Ta naj kratko in jedrnato odgovori na vprašanja, ki zanimajo iskalca. Besedilo naj bo napisano v preprostem jeziku, ki bi ga razumel vsak uporabnik. Ne pozabite na on-site optimizacijo spletne strani, naslove, meta opise,…
Gradnja vrhunske optimizirane spletne strani rabi veliko časa, znanja in potrpežljivosti. Vse gre korak za korakom in ničesar ni mogoče prehiteti. Začeti je treba že pri načrtovanju in izdelavi spletne strani, nadaljevati pri vsaki podstrani in vsakemu prispevku. Če boste SEO nasvete upoštevali tako, bo vaš spletni blog nekje na časovnici postal nebotičnik, ki ga nihče ne bo mogel spregledati.
Preberite tudi zakaj so sodobne spletne strani pomembne za vsako podjetje.