Optimizacija spletnih strani - SEO

Samo vrhunski izgled spletne strani, poseben logotip in udaren slogan danes preprosto niso dovolj, da bo vaša spletna stran služila svojemu namenu. Namen spletne predstavitve podjetja, projekta ali izdelka je, da podjetju omogoči stik s širšo populacijo. S spletnim nastopom podjetje najde potencialne uporabnike, ki jih s pravim pristopom tudi osvoji in prepriča k akciji. Optimizacija spletnih strani je zagotovo ena od možnosti  za boljši obisk spletne strani.

Optimizacija spletnih strani kolaz Webster

Kaj je optimizacija spletnih strani?

SEO – Search engine optimization ali optimizacija spletnih strani je poseben proces s katerim spletne strani priredimo za spletne iskalnike, z namenom da optimizirano spletno stran uvrstijo na visoke pozicije med zadetki iskanja. SEO pomaga, da boste na spletu bolj vidni, hkrati pa boste lahko prodali več vaših izdelkov ali storitev. 

Zakaj se odločiti za optimizacijo spletne strani?

Sodobni ljudje pri iskanju informacij uporabljajo svetovni splet. Predstavljajte si, da rabite nekoga, ki vam bo prepleskal stanovanje. Ne poznate nikogar, ki se s tem ukvarja.  V takem primeru prižgete računalnik, tablico ali mobilni telefon in v spletni iskalnik vpišete slikopleskarstvo, dober slikopleskar ali kaj podobnega. Tako že z nekaj kliki najdete primernega izvajalca. Kateri izvajalec bo delo dobil, je odvisno od  uvrstitve izvajalčeve spletne strani v iskalnikih, kot so Google, Bing, Yahoo, Najdi.si in podobno. Višje, ko se spletna stran med zadetki iskanja prikaže, več obiska bo imela.

Optimizacija spletnih strani iskanje

Optimizacija spletnih strani in pozitivni učinki

Boljši obisk spletne strani

Uporabniki, ki na spletno stran pridejo preko iskalnikov so zelo kakovostni uporabniki. Oni izdelke in storitve že iščejo, zato obstaja velika verjetnost, da bo prišlo tudi do nakupa ali rezervacije.

Optimizacija spletnih strani pomaga, da iskalci spletno stran opazijo in kliknejo prej kot konkurenčne. Tako se poveča število obiskovalcev spletne stran in hkrati tudi prodaja podjetja.

Pomembno je, da se spletna stran prikaže na prvi strani zadetkov za tiste besede in besedne zveze, ki so pomembne za vaš posel. Iskalci si vas bodo tako zapomnili hitreje, kar se bo odrazilo v boljši prepoznavnosti in večjemu zaupanju v vaše delo, izdelke in blagovno znamko.

Obisk spletne strani preko iskalnikov praviloma prinaša višje konverzije. To pomeni, da veliko obiskovalcev vaše spletne strani tu tudi nekaj kupi, rezervira ali pošlje povpraševanje po vaši storitvah.

SEO je ključ do prvih mest na spletnih iskalnikih

Za najboljšo učinkovitost spletne strani mora biti SEO na najvišjem nivoju. Tako bo vaša spletna stran učinkovita dolgoročno, vaši stroški oglaševanja bodo znatno nižji, obenem pa se vam bo povečala prodaja. Optimizacija spletnih strani je zahteven postopek, ki zahteva svoj čas, veliko znanja in vztrajnosti. 

Gre za proces, ki vašo spletno stran uvrsti na visoke organske pozicije v spletnih iskalnikih. Organske pozicije spletnih iskalnikov so tiste strani, ki so na Googlu uvrščene takoj pod plačane objave (Google Ads). Te pozicije še vedno prinašajo največ klikov in dolgoročnih koristi za podjetja. Visoke organske pozicije lahko dosežemo le če je SEO optimizacija pravilna in kakovostna.

Optimizacija spletnih strani mobilni

Ustvarjamo na čas odporne spletne strani, ki služijo svojemu namenu. Sporočite nam vaše želje in predloge. Veselimo se vašega sporočila.

On-site optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani On-site - tehnični del

Dobra on-site optimizacija spletne strani se začne že ob sami zamisli, da bi imeli spletno stran, ki bo služila svojemu namenu. Izdelava spletne strani se začne z izbiro primerne domene spletne strani. Enako velja tudi za on-site SEO, pri kateri pravzaprav lahko naredimo največ. Pri izbiri domene pazimo, da je primerna za podjetje, uredimo URL-je, ki morajo biti skladu z naslovi in podnaslovi strani (H1, H2, H3,…). Multimedijsko gradivo optimiziramo, ustrezno poimenujemo in označimo z alternativnim oznakami, dodamo in uredimo meta podatke in notranje povezave.

Hitrost spletne strani in odpravljanje napak

Poskrbimo, da so povezave delujoče in spletna stran deluje hitro in brez napak. Počasna spletna stran, uporabnika odvrne tudi od najboljše vsebine in dizajna. Hitrost spletne strani med drugim lahko izboljšamo tudi z namestitvijo določenih vtičnikov za funkcionalnost in delovanje vsebin. Napake se pojavijo tudi pri najbolj dovršenih spletnih straneh, a je nujno, da so odpravljene hitro in v celoti. Pri iskanju in odpravljanju napak si lahko pomagamo tudi z Googlovimi orodji (Google Webmasters, Google Search Console, Google Analytics).

Izbira ključnih besed in kakovostna vsebina spletne strani

Med najpomembnejše elemente on-site optimizacije brez dvoma štejemo tudi ključne besede in tekstovno vsebino spletne strani. Pri izbiri ključnih besed pazimo, da so dovolj iskane in povezane z izdelki ali storitvami, ki jih podjetje nudi. Ključne besede določimo glede na potrebe podjetja, raziščemo kaj je o tem že bilo napisano in sestavimo lastno vsebino spletne strani, ki mora biti jedrnata, unikatna in bolj kakovostna od konkurenčnih. Napisana mora biti o določeni temi in vsebovati zadostno gostoto ključnih besed. S kakovostno vsebino iskalniku pokažemo, da so na nekem mestu prave informacije, ki jih uporabnik išče.

Webster analitika spletne strani

Off-site optimizacija spletnih strani

Od ust do ust

Off-site optimizacija spletnih strani so vse aktivnosti, ki jih zunaj spletne strani izvajamo z namenom doseganja višjih pozicij v spletnih iskalnikih. Gre za dolgoročen postopek ustvarjanja dobre podobe spletne strani v očeh drugih uporabnikov spleta. Off-site SEO bi lahko enačili z od ust do ust reklamo. Če je stranka z izdelkom, storitvijo ali podjetjem kot takim zadovoljna bo to priporočala drugim, o tem povedala svojim prijateljem in soustvarjala dobro ime podjetja. Enako se v vsakem trenutku dogaja v digitalnem svetu, le da nekoliko drugače.

Kako zgraditi dobro podobo spletne strani?

V digitalnem svetu se dobra podoba spletne strani gradi s povratnimi povezavami z drugih spletnih mest, omembami spletne strani ali URL-ja na drugi strani, dobro sprejetimi objavami na družbenih omrežjih (Facebook, Twitter, Linkedin). Pomembne so tudi delitve spletnih povezav na družbenih omrežjih, objave vsebin na Youtube kanalih, objave člankov na drugem blogu… Več in bolj kakovostne bodo povezave in objave, bolje bo stran ocenjena s strani iskalnika, višje se bo stran prikazovala med rezultati iskanja.

Kakovostne povratne povezave

Gradnja kakovostnih povratnih povezav je nosilni steber Off-site optimizacije. Iskalniki uporabljajo povratne povezave kot pokazatelje kakovosti vsebine spletnih strani. Tako spletna stran z več povratnimi povezavami in enako vsebino zasede višje pozicije kot tista z manj povezavami. Pri tem je pomembna tudi kakovost povratnih povezav. Za kakovostno povratno povezavo se štejejo tiste, ki prihajajo od zaupanja vrednih strani s prav tako kakovostno vsebino in veliko količino povratnih povezav. Te povezave sporočajo Googlu, da ima določena spletna stran kakovostne informacije za uporabnika.

Imate v mislih kakšen projekt ali sodelovanje?