Grafično oblikovanje
Digitalni ustvarjalni proces...
Grafično oblikovanje je ustvarjalni proces s katerim oblikovalec ideje in zamisli izrazi na umetniški način. Rezultat takega umetniškega izražanja je v današnjem času produkcijska oblika v digitalni podobi. Izraz grafično oblikovanje uporabljamo za vse oblike digitalnih identitet kot so spletne strani, logotipi, celostne grafične podobe podjetij, oblikovanje embalaž, vizitke, letaki, plakati, in druge tiskovine.
Grafično oblikovanje Webster
Webster nudimo kakovostno in prodajno usmerjeno grafično oblikovanje različnih produktov. Oblikujemo moderne na uporabniški izkušnji temelječe spletne strani, celostne grafične podobe podjetij, logotipe, letake, brošure, plakate in vizitke. Vse kar oblikujemo, po dostopni ceni tudi natisnemo in vam v najkrajšem možnem času dostavimo na želeno lokacijo. Pri oblikovanju uporabljamo sodobno tehnologijo in programsko opremo.
Ljudje smo vizualna bitja in v nas željo po nakupu točno tistega produkta s police, ogledu vsebine letaka ali kataloga, obisku restavracije ali trgovine vzbudijo možgani. Kaj si bomo izbrali pa je odvisno od tega, kako nam bodo podobo pokazale naše oči. Prednost navadno dobijo grafične podobe, ki nam pritegnejo pozornost in so nekaj posebnega. Naj bo tudi vaš nastop v javnosti poseben. Vizualna podoba je pomembnejša kot kadarkoli prej. Naj stranke opazijo točno vas, vaše podjetje in vaše produkte.
Ustvarjamo na čas odporne spletne strani, ki služijo svojemu namenu. Sporočite nam vaše želje in predloge. Veselimo se vašega sporočila.
01
Oblikovanje spletnih strani
Izdelava spletne strani zajema zamisel o spletni strani, izbiro in registracijo domene, gostovanje, oblikovanje spletne strani, funkcionalnost spletne strani, tekstovna gradiva, medijske vsebine in še kaj. Oblikovanje spletne strani – web design, rezultira kot prvi stik uporabnika in spletnega medija. Je podoba, ki jo obiskovalec zazna, ko pristane na spletni strani. Dizajn spletne strani lahko naključnega radovedneža spremeni v kupca/uporabnika ali pa le sprehajalca, ki bo naslednjič ubral drugo pot. Mi bi izbrali kupce. Kaj pa vi?
Pri oblikovanju spletnih strani je pomembno, da je opravljena sistematično in premišljeno. V skladu z namenom spletne strani poskrbimo za primerno vsebino (tekst, fotografije, videi,…), vrsto pisave in barvno paleto. Oblikujemo kontaktne obrazce, odzivne ikone in gumbe ter jih funkcionalno razporedimo. Spletne strani vpišemo v spletne iskalnike, jih povežemo s socialnimi omrežji in prilagodimo za namizne računalnike, tablične računalnike ter mobilne telefone. Tako bo vaš spletni nastop še popolnejši.
02
Celostna grafična podoba (CGP)
Celostna grafična podoba podjetja je skupek več elementov, ki predstavljajo vizualno podobo podjetja. Splet teh vidnih elementov daje podjetju lastno identiteto in prispeva levji delež k prepoznavnosti in ugledu podjetja na trgu. Celostna grafična podoba mora biti narejena sistematično in začrtana v koreninah podjetja, saj bo tako dolgoročni učinek boljši. CGP priporočamo tako za podjetnike začetnike, blogerje, društva, različne stranke, velika in majhna podjetja.
Celostno grafično podobo podjetja predstavljajo vsi elementi, ki jih je mogoče opaziti pri nastopu organizacije na trgu. Ti so zagotovo:
- logotip podjetja (enoten za vse dejavnosti, lahko se pojavlja v različnih velikostih in barvnih odtenkih),
- barvna paleta (določimo glavno barvo, ki predstavlja podjetje),
- slogan podjetja (udaren in povsod viden),
- primeren tip pisave,
- dokumenti (žigi, računi, dopisi, pisemske ovojnice vsebujejo logotip, barve,…)
- spletna stran (vsebovati mora izbrane barve logotip, slogan,…),
- e-poštni podpis (vedno enak, z logotipom in kontaktnimi podatki)
- vizitke, reklamni plakati, letaki, zloženke.
- napisi in drugi mediji na reklamnih vozilih, kapah, oblačilih, vžigalnikih in podobno.
03
Grafično oblikovanje logotipa
Logotip je vizualni grafični element, ki označuje neko organizacijo, podjetje ali produkt. Organizacije ga uporabljajo za identifikacijo/predstavljanje podjetja, proizvodov ali storitev. Logotip kot simbol in obraz podjetja, pri ciljni skupini vzbuja največ pozornosti, zato mora biti enostaven za zapomniti, prepoznaven in edinstven. Dober logotip prejemniku že ob prvem zaznavanju prenese sporočilo o poslu, produktu ali blagovni znamki.
Grafično oblikovanje logotipa zahteva svoj čas in veliko kreativnih idej in izkušenj. Pri nas oblikovanje logotipa od prvega sporočila do končne verzije običajno traja 10-14 dni. V tem času najprej spoznamo vas, vaše podjetje in želje, nato raziščemo konkurenčna podjetja in s tem minimiziramo podobnosti logotipov. Ko imamo jasno začrtane smernice izdelamo 2-3 verzije logotipa. Nato si stranka izbere enega, ki ga izpilimo do zadnje podrobnosti in Voila, projekt zaključen.
Končni izdelek, logotip v vektorski (pdf) obliki prejmete, ko so vse želje izpolnjene. Vsi naši produkti so narejeni s pomočjo vrhunske programske opreme (Adobe Illustrator ali Coreldraw) in primerne za tisk na vizitkah ali pa Jumbo plakatih. Dodamo logotip brez ozadja (png), dokument z opisom izdelka, uporabljenimi barvami in ikono spletišča (tista majhna sličica, ki se pojavi na vrhu zavihka vaše spletne strani).
˝An image (A logo) is not simply a trademark, a design, a slogan or an easily remembered picture.
It is a studiously crafted personality profile of an individual, institution, corporation, product or service.˝
Daniel Boorstin, Pultizer Prize Winner
04
Grafično oblikovanje vizitk
Vizitka je del celostne grafične podobe podjetja in velikokrat predstavlja prvi stik s stranko. Je ogledalo in osebna izkaznica podjetja in njegovih zaposlenih, zato mora biti skrbno oblikovana in usklajena z drugimi elementi vizualne podobe podjetja. Na razmeroma majhnem grafičnem prostoru mora dobra vizitka vsebovati logotip podjetja, naziv podjetja, ime in priimek, telefonsko številko, e-poštni naslov, naslov spletne strani in zemljevid.
Vizitka mora biti oblikovana tako, da je prijetna za stranko in hkrati lepo pokaže vse pomembne podatke podjetja. Pri oblikovanju smo pozorni na vidnost podatkov (pravilna izbira pisave, velikosti, barve), slovnične napake, usklajenost barv in primerno količino vsebine. Vsega mora biti ravno prav. Pomembna je tudi izbira nosilca vizitke. Tiskamo lahko klasično na papir (150-300 g), folije, les… Pri tanjšem papirju priporočamo dodatno folijo, ki vizitko utrdi.
05
Promo grafično oblikovanje
Promo grafično oblikovanje pri nas zajema oblikovanje različnih katalogov, brošur in prospektov, letakov, vabil in plakatov. Oblikovanje katalogov je zapletena naloga, saj gre za neposreden stik produkta in potrošnika. Če je katalog urejen in primerno oblikovan lahko bralca privabi k nakupu, v nasprotnem hitro konča v zaboju za smeti. Vsebovati mora pozdrav/nagovor podjetja, dobro tekstovno in slikovno gradivo, nakupne možnosti, smiselno razdeljenost kategorij produktnih… Oblikovanje kataloga zahteva svoj čas in je odvisen od velikosti projekta.
Prospekti, letaki in plakati se večinoma uporabljajo kot promocijski material proizvodov in storitev. Praviloma so oblikovani na enem listu (enostransko ali dvostransko) in morajo biti izdelani, tako da so prijazni očem, predstavijo ravno pravšnjo količino podatkov in stranki ponudijo kontaktne podatke podjetja ali druge prodajne kanale. Zaradi nizkih cen izdelave so primerni za pošiljanje večjim skupinam ljudi po pošti, postavimo jih lahko na recepcijske pulte ali pa preprosto delimo mimoidočim. Oblikovanje prospekta, letaka ali plakata običajno traja nekje 1-3 dni.
Vse kar oblikujemo lahko tudi natisnemo in v najkrajšem možnem času dostavimo na želeno lokacijo. Tiskamo lahko na različne vrste in velikosti papirja, les, steklo, nalepke… Imate željo? Sporočite nam jo in našli bomo rešitev. Grafično oblikovanje popolnoma prilagodimo vašim željam.
Imate v mislih kakšen projekt ali sodelovanje?