Ne meči denarja skozi okno: Izberite boljšo spletno agencijo
Hodiš po ulici in začne te boleti koleno. Tisto na nogi. Odideš k zdravniku, ki ugotovi da bo koleno treba zamenjati z umetnim. Takoj se rodi 1001 vprašanje. Eno od teh je komu zaupati tako nujno potrebno operacijo, da bo rezultat kar se da najboljši. Najdeš najboljšega, zaupanja vrednega zdravnika, saj to zdravljenje zagotovo ne boš zaupal nekomu, ki se je operacije kolena učil na youtube filmčkih.
Enako bi moralo biti tudi pri izbiri agencije za izdelavo spletnih strani. Izdelava spletne strani, ki bo zadela pravo ciljno publiko in jo nagovorila na pravi način, je dolgotrajen proces. Ta proces je vsekakor treba zaupati profesionalcu.
V nadaljevanju je 8 primerov kako prepoznati slabe agencije za izdelavo spletnih strani. Prepoznajte jih preden vam znatno zmanjšajo proračun. Najemite boljšo spletno agencijo.
Izberite boljšo spletno agencijo za izdelavo vaše spletne strani
1 Ne sprašujejo dovolj
Izdelava spletne strani se običajno začne kot razgovor za delo. Spletna agencija mora tako dobro spoznati svojo stranko, da lahko začne razmišljati na tak način kot ona.
Med komunikacijo mora pridobiti čim več informacij o stranki:
- branža/panoga v kateri stranka deluje,
- kaj imate že pripravljeno,
- konkurenca,
- družbena omrežja,
- dosedanje delo na blagovni znamki,
- ciljna publika,
- po čem so unikatni, zakaj so boljši od drugih.
Na začetku je treba razkriti veliko neznank, da bo lahko projekt uspešen. Izdelovalec spletne strani mora dobro razumeti stranko, saj edino tako lahko ustvari idealno spletno stran, s katero bo lahko pravim ljudem, na pravi način predstavil izdelke in storitve. Med spoznavanjem mora prava spletna agencija od vas želeti tako količino informacij, da boste mislili, da ste na zmenku s srednješolsko simpatijo.
2 Spletna agencija ne pove, kaj vse bodo naredili za vložen denar
Izdelovalec spletne strani, mora točno vedeti, kaj bo opravil za vaš denar. Imeti mora razdelan plan, koliko vas bo spletna stran stala in kaj boste za to dobili.
Ponudba za izdelavo spletne strani mora vključevati praktično vse, od zamisli do njene izstrelitve v svetovni splet. Vi pridete na plan z idejo, spletna agencija pa jo uresniči.
Ponudba boljše spletne agencije vključuje vsaj:
- registracijo domene,
- gostovanje,
- analiza konkurence,
- število podstrani,
- vrsta dizajna,
- izdelava celostne grafične podobe podjetja CGP (grafično oblikovanje),
- kontaktni obrazci,
- zemljevidi,
- on-site in off-site optimizacija spletne strani,
- povezave do družbenih omrežij,
- piškotki in splošni pogoji,
- nastavitev google orodij.
3 Zanemarijo uporabniško izkušnjo
Zamislite si, da ste zobozdravnik. Želite lepo moderno spletno stran, ki bo privabila nove stranke. Najamete spletnega oblikovalca, ki naredi lepo in moderno spletno stran. Kakorkoli, ta spletna stran vam ne prinaša novih strank, ker je oblikovalec zanemaril uporabniško izkušnjo spletne strani (UX).
Uporabniška izkušnja je eno najpomembnejših meril za uspešno spletno stran. Uporabnik, ki prileti na vašo spletno stran mora že v nekaj sekundah vedeti s čim se ukvarjate in kaj prodajate. Prave informacije morajo biti na pravih mestih in oddaljene le 2-3 klike. V kolikor je za informacije treba preveč klikati in iskati bo uporabniška izkušnje slabša.
4 Ne dovolijo vaših dvomov v njihovo poslovno strategijo
Vi ste tisti, ki zapravljate denar. Imate vso pravico postaviti toliko vprašanj, kolikor jih želite vedeti preden podpišete pogodbo za izdelavo spletne strani. Spletna agencija, ki vam ne bo odgovorila na vsako slehrno vprašanje zagotovo ni vredna vašega časa in denarja.
S spletno agencijo, ki vam ne da dovolj informacij za pravilno odločitev bo vsekakor težko dolgoročno sodelovati. Sodelujte le z agencijo, ki bo vse vaše pomisleke in strahove rešila na vam zadovoljiv način. Le tako bo končni rezultat optimalen in zadovoljiv za obe strani.
5 Ne odgovarjajo na vaša sporočila
Med izdelavo spletne strani ne želite biti kot duhovi. Izberite tisto spletno agencijo, ki na vaša sporočila odgovarja v realnem času. Komunikacija mora potekati hitro. Za nujne primere mora dobra spletna agencija poskrbeti takoj ali v najkrajšem možnem času. Za manj nujna vprašanja mora agencija odgovoriti v vsaj 24 urah.
Če na primer pošljete povpraševanje spletni agenciji in vam ne odgovorijo v 24-48 urah, bi to pomenilo njihovo slabo odzivnost.
6 Obljubljajo preveč
Prevelike obljube v realnosti navadno niso izvedljive. Če razvijalec spletne strani obljubi ˝V enem tednu izdelamo moderno in odlično optimizirano spletno stran˝ je to zagotovo najmanj izmišljotina, če ne celo laž.
Dobro optimizirana spletna stran zahteva delo s podrobnostmi, izbiro pravih ključnih besed, oblikovanje kakovostnih besedil, oblikovanje fotografij, meta opise, hitrost in funkcionalnost spletne strani, hierarhijo vsebine in še in še.
Spletna stran narejena v nekaj dneh bo lahko moderna, a vse prej kot vrhunsko optimizirana.
7 Nimajo nobenih lastnih projektov
V kolikor iščete res dobro in izkušeno spletno agencijo, bodo brez sramu in težav pokazali kaj vse je prišlo izpod njihovih rok. Pokazali vam bodo svoje referenčne projekte, kjer boste lahko preverili česa so sposobni in kako vse vam lahko pomagajo.
Ne smemo pozabiti na tiste dragulje, ki se po lestvici uspešnih podjetij šele vzpenjajo. Tu gre predvsem za nova podjetja z jasno vizijo in pravim pristopom k strankam. Tem podjetjem je navadno treba verjeti na besedo in dejanja. Vsi nekje moramo začeti in če je pristop pravi bodo stranke to začutile. Pri teh spletnih agencijah je pomembno, da vedo kje imajo meje in priznajo da ne vedo vsega a je znanja toliko, da vam lahko zadovoljivo pomagajo. Če še nimajo veliko referenc zagotovo imajo lastno spletno stran, ki jo lahko pregledate (tu imajo veliko lastnega prostora za ustvarjanje).
8 Ne nudijo posodabljanja in vzdrževanja spletnih strani
Dobra spletna agencija, že takoj zagotovi, da lahko vse kar naredijo tudi posodabljajo in vzdržujejo. Oblikovalec spletne strani vam mora proti manjšemu mesečnemu plačilu biti sposoben zagotoviti varno in redno posodobljeno spletno stran.
Pri tem je pomembno, da znajo tudi odpravljati napake, redno posodabljati programsko opremo, naložiti SSL certifikat, redno narediti back up spletne strani, odpreti e-poštne naslove ipd.
Webster.si je spletna agencija, ki bo zagotovo zadovoljila vse navedene kriterije. V vsak svoj projekt vložimo toliko truda, da je končni izdelek na pravi ravni. Če imate v mislih projekt ali idejo za dober spletni nastop smo dosegljivi na tej številki.
Preberite tudi kdaj je pravi čas za prenovo spletne strani.