Rdeči e-karton – RED-E-SIGN! Vaša spletna stran je potrebna prenove!
Spletna stran je danes eno najpomembnejših orodij trženja, oblikovanja trdne in zanesljive blagovne znamke in digitalne prisotnosti nasploh. V veliko primerih je spletna stran, prvi stik potencialne stranke in podjetja, ki nudi določene izdelke ali storitve. Zato mora biti vaša spletna stran lepega videza, hitra, prilagodljiva vsem elektronskim napravam, funkcionalna hkrati pa mora zadovoljiti potrebe vaše ciljne skupine. Prenova spletne strani je nujna, če kateri od glavnih dejavnikov ne zadovoljuje današnjih potreb.
Ste se do sedaj že v prašali, kako hitro se vaša spletna stran nalaga, ali je njen design zastarel, je prilagodljiva vsem napravam, kakšna je uporabniška izkušnja? Ali vaša spletna stran dobiva dovolj organskega obiska? Ali vaš produkt lahko predstavite na dovolj zanimiv način? Če karkoli od tega ne dosega sodobnih standardov, je vaša spletna stran zrela za prenovo.
Kako vedeti kdaj je pravi čas za prenovo? Tu je nekaj glavnih znakov, ki vas bodo opozorili da je čas pravi:
1 Spletna stran je zastarela -> Prenova spletne strani
Ko se odločamo o prenovi spletne strani, je pomembno veliko dejavnikov. Če spletna stran na iskalnikih, med zadetki iskanja kotira dovolj visoko, je novejšega dizajna in je prijazna mobilnim napravam, mogoče ne rabi večjih sprememb. Če deluje svojemu namenu in je uporabnikom všeč, jo je najbolje pustiti takšno kot je. Pri odločitvi o redizajnu spletne strani ne smemo pozabiti, da je ta v prvi vrsti namenjena našim idealnim kupcem. Za prenovo vaše spletne strani izberite boljšo spletno agencijo.
Če katero izmed zgoraj omenjenih področij ni zadovoljivo in je spletna stran počasna ter že na prvi pogled zastarela, bi prenova spletne strani utegnila rešiti vaš problem. V današnjem času neomejenih spletnih možnosti se pričakuje, da so spletni nastopi na višjem nivoju, kot sta na beli podlagi prilepljena dva odstavka teksta in nekaj fotografij.
Če se odločate za prenovo, pričnite od začetka. Izbrati morate vam primernega mojstra, ki bo za vaše spletne obiskovalce, ustvaril ultimativno uporabniško izkušnjo, ki bo delala za vas. Ne iščite najcenejšega ponudnika, saj v veliko primeri drži tista narodna: Malo para, malo muzike. Iščite spletno agencijo, ki se spozna na optimizacijo spletne strani, moderne dizajne, hitrost spletnih strani, vzdrževanje in posodabljanje spletnih strani. Tako boste dobili vse v enem in boste preskrbljeni dolgoročno.
2 Nizek organski obisk spletne strani
Websterji s pojmom organski obisk, označujemo vse take obiske spletnih strani, za katere se ne plačuje oglasov (Google, Facebook, Twitter,…). To pomeni, da uporabnik do vašega spletnega mesta pride bodisi z neposrednim vpisom vaše domene v iskalno vrstico na zaslonu ali vašo spletno stran najde med zadetki iskanja na iskalniku.
Če je organski obisk slab ali prenizek je vaša spletna stran slabo optimizirana in priporočamo prenovo spletne strani. Velik delež potencialnih, strank vaše izdelke ali storitve že sedaj išče po spletu. Išče jih tako, da v Google vpiše poljuben izdelek in med zadetki iskanja zbira ponudbe. Če vaše spletne strani na prvi strani že izgubljate stranke. Zato je pri prenovi spletne strani treba biti pozoren na optimizacijo spletne strani.
Optimizacija spletne strani bo pripomogla k večjemu organskemu obisku, izboljšala bo vaše pozicije na spletnih iskalnikih in vam hkrati povečala prodajo. Pri tem je pomembno, da v spletno stran vključite dobre SEO prakse. To pomeni, da v vsebino vključite prave ključne besede, optimizirate fotografije in strukturo spletne strani obenem naj bo stran hitra in prijazna mobilnim napravam.
3 Spletna stran ni odzivna na mobilne naprave
Današnji svet je vse bolj prilagojen mobilnim telefonom, zato je mobilnim napravam prijazna spletna stran postala že bolj pravilo kot dodatna funkcija. Če se spletna stran ne prilagaja različnim velikostim zaslonov, bodo uporabniki imeli težave pri branju in vsebine spletne strani. Zasloni na mobilnikih so manjših dimenzij zato je pomembno, da se vsebina na pravi način tam tudi predstavi.
Če je spletna stran odzivna in prilagodljiva za mobilne naprave, vam lahko pomaga doseči večjo ciljno skupino obenem pa izboljša uporabniško izkušnjo spletnih (UX – User Experience) obiskovalcev. Več kot 60% uporabnikov ne nikoli ne vrne, če spletna stran ni prilagodljiva mobilnim napravam. Če ne veste ali je vaša spletna stran dovolj mobile-friendly, nas lahko kontaktirate in jo brezplačno ocenimo za vas.
4 Vaša spletna stran je počasna -> Prenova spletne strani
Recimo, da izgubljate uporabnike če se vaša spletna stran nalaga več kot 3 sekunde. Če se spletna stran nalaga prepočasi, veliko ljudi to zapusti že preden sploh vidijo njeno vsebino. Ne dovolite, da vas stranke zapustijo, še preden se jim sploh predstavite. Če je stran prepočasna in je z osnovnimi izboljšavami niste mogli izboljšati je zagotovo čas za njeno prenovo. Prenova spletne strani lahko zelo izboljša njen odzivni čas in vpliva na boljšo uporabniško izkušnjo.
Današnji digitalni svet v katerem smo se znašli se vrti veliko hitreje kot se je nekoč, ko smo produkte in storitve iskali v rumenih straneh. S tega pogleda stranke nimajo veliko strpnosti do počasi delujočih spletnih strani. Velika večina stran zapusti že po nekaj klikih in se nikoli več ne vrne. Priporočamo prenovo spletne strani na hitro delujoči platformi in povečal se bo tudi njen obisk in hkrati tudi prihodki podjetja.
5 Spletna stran težko posodabljate
Ali je spreminjanje in posodabljanje vsebine na spletni strani za vas pretežka naloga. Če izberete pravi CMS (Content Management System – sistem za urejanje vsebin), ne rabite veliko programerskega znanja za manjše spremembe na spletni strani. CMS kot je WordPress je uporabniku zelo prijazen sistem, pri katerem je urejanje vsebine spletne strani dokaj enostavno.
Enostaven in uporaben CMS vam omogoča samostojno urejanje vsebine. Tako bodo vaše stranke vedno pravočasno obveščene o novih izdelkih in storitvah, raznih akcijah, spremembah in drugih pomembnih informacijah. Če vam sedanji zaprtokodni CMS tega ne omogoča je čas za prenovo spletne strani. Izdelava spletne strani naj bo prilagojena vašim potrebam.
6 Varnost spletne strani
Varnost spletne strani je danes med bolj pomembnimi dejavniki spletnega nastopa. Statistični podatki kažejo, da je spletni kriminal v porastu in je dnevno hekanih več kot 30.000 spletnih strani, od katerih je več kot 40% malih podjetij. Spletne strani, pri katerih je slabo poskrbljeno za varnost so bolj ranljive in dostopne za spletni napad. V kolikor imate slabo varovano, spletno trgovino, lahko spletni goljufi z vdorom v spletno stran pridejo do veliko zaupnih podatkov kot so imena, priimki, naslovi strank, podatki bančnih kartic in podobno.
Prvo in najbolj pomembno je, da ima spletna stran naložen veljaven SSL certifikat. SSL certifikat poskrbi, da je komunikacija med spletno stranjo in uporabnikom kodirana in varna ter nedostopna vsem zunanjim dejavnikom. Ali je spletna stran varna za uporabo in ima naložen SSL certifikat je mogoče videti v vrhnji vrstici zaslona, kjer je naslov spletne strani. To se pokaže z ikono ključavnice in napisom ˝Povezava je varna˝.
Uporabniki bodo vaši spletni strani tako bolj zaupali, v obrazce bolj voljno vpisali svoje podatke in tudi opravili nakupe.
7 Spletna stran ni v skladu z blagovno znamko
Kot smo rekli je spletna stran v veliko primerih prvi stik stranke in podjetja. Zato je pomembno, da je dizajn spletne strani prilagojen vrednosti blagovne znamke. Če spletna stran ni v skladu z blagovno znamko lahko to zmede vaše uporabnike in povzroči nezaupanje v vaše podjetje.
Prenova spletne strani lahko pripomore k uskladitvi spletne strani z blagovno znamko in njenimi vrednotami. To vključuje CGP, barvno shemo, slog fotografij, slog pisave, slog pisanja tekstov,…Bolj je spletna stran usklajena s podjetjem, socialnimi omrežji in drugimi marketinškimi prijemi, močnejša bo vaša spletna prisotnost in blagovna znamka.
Zaključek
Če je glede na dejavnike spletna stran neprimerna in potrebna redizajna, ima prenova spletne strani lahko veliko pozitivnih učinkov na podjetje. Med te štejemo boljšo uporabniško izkušnjo, večji spletni doseg, večjo prodajo, večje prihodke, večje zaupanje v podjetje in blagovno znamko, lažje posodabljanje in urejanje vsebin in še kaj.
Preberite tudi kateri je najboljši sistem za urejanje vsebin CMS. Članek je napisan v 2021, a trdimo, da je tudi v 2024 enako.