Zakaj so sodobne spletne strani danes pomembnejše kot kadarkoli?
Na svetu ne obstaja druga priložnost za ustvaritev dobrega prvega vtisa. Ne glede na to ali predstavljate nov produkt, blagovno znamko ali tržno strategijo bi sodobne(up to date) spletne strani morale biti številka 1 na umu vsakega tržnika. Živimo v digitalnem okolju, kjer praktično ne obstaja cenovno ugodnejša in bolj učinkovita pot za promocijo produktov in storitev, kot je prav objava na spletni strani.
Da pa bo objava na spletni strani učinkovita in prodajala sama sebe, mora biti sodobno predstavljena, oblikovno in tehnično dovršena, lepa za oči in predvsem prijazna za uporabnika. V nadaljevanju smo zbrali 6 pomembnih razlogov za sodoben spletni nastop.
Vizualni vtis
Ko se podjetje odloči za spletni nastop je pomembno, da je izdelava spletne strani prilagojena obdobju v katerem živimo. Spletna stran danes se močno razlikuje od tiste izpred 20 ali 30 let. Uporabnik bo vedno dal prednost tisti spletni strani, ki je sodobno urejena, da vtis profesionalnosti in nudi ravno prav informacij o iskanem proizvodu.
Odzivnost sodobne spletne strani
Če se danes sprehodimo po mestu bomo opazili neverjetno veliko ljudi, ki ima v roki eno danes nepogrešljivo napravo, ki ji pravimo pametni telefon. Ljudje vedno več časa preživijo na mobilnikih, kot na domačih ali prenosnih računalnikih. S tega vidika mora biti moderna spletna stran prilagodljiva in prijazna mobilnim napravam.
Odzivne spletne strani so tiste, ki so same sposobne prilagajati obliko, velikosti, berljivost, in vsebino zaslonom naprave na kateri si jo uporabniki ogledujejo. Uporabnik pametnega telefona bi moral videti enako vsebino spletne strani, kot uporabnik osebnega ali tabličnega računalnika.
Call-to-action gumb
Call-to-action, CTA ali klik na gumb je gumb, ki na vaši spletni strani uporabnika vodi k določenemu cilju ali dejanju. Sodobna spletna stran mora vključevati CTA gumbke saj, ti navadno uporabniku olajšajo izbiro ob enem pa tudi izboljšajo samo uporabniško izkušnjo. CTA je tisti klik na gumb, ki lahko uporabnika spletne strani pretvori v stranko. Navadno CTA gumbe opazimo kot pozive k določenemu dejanju (Pokliči zdaj, Prenesi PDF, Registriraj se, Kontaktiraj nas ipd).
SEO – optimizacija spletne strani
Dobro optimizirane spletne strani dosegajo više organske pozicije v spletnih iskalnikih kot so Google, Yahoo in Bing. Spletni iskalniki počasne, stare in neodzivne spletne strani kaznujejo z nižjimi pozicijami med zadetki iskanja. Tako so take spletne strani deležne nižjega števila obiskov in potencialnih strank, kot tiste modernejše. Enako lahko obravnavamo tudi tekstovno vsebino spletne strani. Spletne strani z novejšo vsebino so v iskalnikih praviloma obravnavane kot bolj verodostojne in zato zasedajo boljše pozicije.
Manj klikov, več akcije
Uporabniška izkušnja (User experience – UX), je tista ki pokaže kako prijazna za uporabnike je vaša spletna stran, kako hitro spletna stran deluje in se nalaga, kako hitro uporabnik najde informacije in koliko se mora uporabnik namučiti preden izvede nameravano dejanje. Če se postavimo v vlogo uporabnika, lahko rečemo, da želimo vse nujne informacije na enem mestu, ki so predstavljene smiselno in oddaljene ne več kot tri klike od prve spletne strani.
Hitrost
Čas nalaganja spletne strani je eden od glavnih faktorjev pri odločitvi ali bo uporabnik na spletni strani ostal ali jo zapustil. Hitreje, ko se spletna stran nalaga več je možnosti, da uporabnik na spletni strani tudi ostane. Obstaja kar nekaj orodij s katerimi se lahko izboljša hitrost spletne strani. Pri teh je treba zagotovo omeniti pravilno velikost in format medijskih vsebin. Manjše kot so datoteke na strani hitreje bo ta delovala.
Preberite si tudi nekaj ključnih dejavnikov, ki povedo kdaj je spletna stran potrebna prenove.